10 Ekim 2012 Çarşamba

Uyanınca bu kadar güzel olunur mu ?



Yukarıda gördüğünüz resimde benim güzel kızımın tatilde iken uykudan uyanmış halidir. Ben ADA'nın annesi olarak elbette tarafsız olamam. Benim için dünyadaki en güzel uyanan çocuğu kızım. Mahmur halini, yatağın içinde dönerek kendi kendine şarkılar söylemesini, konuşmasını ve sıkılınca Anne yada Baba diyerek bize seslenişini o kadar seviyorum ki. 



Doğduğu günden beri ADA'yı uyurken izlemek en çok sevdiğim şeylerden biri. Uyurken ki masum ve güzel hali beni resmen büyülüyor. Ama en çok o uyku halinden uyanıklığa geçişini yakalamayı seviyorum. Gözlerini açışını, etrafa bakıp anlamaya çalışmasını ve en çok da beni görünce yüzünde beliren koşulsuz mutluluk ve gülümseme halini. 
İşte böyle anlarda bir kez daha güzel kızıma sahip olacak kadar şanslı olduğum için tanrıya şükrediyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder