24 Aralık 2013 Salı

 ADA Büyüyor keşke bu kadar çabuk büyümese...




Zaman o kadar hızlı akıyor ki.....Bu resimler Ekim ayında Kurban Bayramında minik kızımla tatile gittiğimiz Antalya'da çekildi....Eski resimlere bakıyorum şu an çektiklerime bakıyorum ve gözlerime inanamıyorum...Benim bebeğim büyüdü ve artık kocaman bir kız....





Dans ediyor, şarkı söylüyor, ben ne giyiyorsam aynen öyle giyinmek istiyor...Kendi tercihleri var. Hoşuna gitmeyen şeyleri direk belirtiyor. İstemediği hiçbir şeyi yaptırmanız mümkün değil....


Babasına ve bana kafa tutuyor bizi talepleri konusunda ciddi şekilde zorluyor....Artık minik prensesim bebek değil gerçekten bir birey olduğunu farkında...Her gün biraz daha büyüyor ve büyümeye devam edecek....Bugünlerin keyfini daha  çok nasıl çıkarabilirim ona bakıyorum. Zaman akıyor günler haftalar aylar hızla geçiyor....İçimde sanki yeterli değilmiş bu zaman, yaşadıklarımız gibi bir his bırakıyor. Hep bir keşke ile yaşıyorum. Hep daha fazlası daha iyisi olmalı diyorum ....Geçmeyen bir pişmanlık denizi var içimde....Ama galiba anne olmak böyle birşey...Kızımla ilgili sanırım hep herşeyin daha fazlasını isteyeceğim yaptıklarım yapacaklarım sanırım hep yetersiz gelecek...Sevgim bile sanki ona yetmez gibi geliyor...Daha çok çok da fazla göstermeli....Büyüyor ve ben yetişemiyorum bu hıza gibi.....Umarım geçmişe dönüp baktığında güzel ve keyifle geçen ama hatıralar biriktirmesini sağlayabiliyoruzdur...Bu güzel yıllarının keyfini sürüyordur minik prensesim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder