26 Mayıs 2012 Cumartesi



Ada Neden ADA...

Ada ismini ben buldum. Herkesin aksine adını ne Issız Adam'ı düşünüp koydum nede popüler diye. 
Çok isim düşündük kızımız olacağını öğrendikten sonra...Duru, Derin en son Su olsun dedik.
Ama benim aklımda hep başka bir isim dönüp duruyordu.ADA....
Yıllar önce ADA ismini duyduğumda hiç kimsenin duymadığı pek de bilinmeyen bir isimdi. ADA adını okumuş çok da hoşuma gitmişti. Aklımın bir köşesine yazmıştım. 
Deniz'in kızı ADA....Anlamı gibi " Ada, çevresi bütünüyle sularla çevrili kara parçası" O an aklımdan geçense şuydu... Benim Ada'mında çevresi sular yani "Deniz" benle  çevrili olsun. Bilsin ki annesi hep yanında. Ama...." Adalar, tek tek olabileceği gibi, gruplar halinde de olabilir. Suyla çevrili ancak bir tarafından kara parçalarına bağlı bulunan farklı çoğrafi şekillerde de adalar mevcuttur"  ADA kendi olsun. İster tek ister başkaları ile ama özgür olsun ve öyle hissetsin. Özgün olsun... Farklıklara açık olsun. Kendini ne benim ne babasının nede başkasının gibi olmak zorunda hissetmesin....

ADA'nın kendi yolu olsun. Kendi doğruları...İnsanları severek başlasın hikayesi istedim Tıpkı "Ada" Şarkısının Sözleri Gibi Baksın Hayata....

Dünyayı güzellik kurtaracak 
Bir insanı sevmekle başlayacak herşey


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder