26 Mayıs 2012 Cumartesi

Bebek Kokusu Başkadır ....

Bebeklerin kokusunun ne kadar güzel olduğunda sanırım herkes hemfikirdir. Hiç birşeye yada kimseye benzemeyen ferah, rahatlatıcı ve mutluluk vericidir kokuları. İlk doğduklarından itibaren o müthiş kokuyu duyarsınız.  Üstelik anneler bilir ki her çocuğunun kendine özgü bir kokusu vardır. Ve o kokuyu bir tek anneler tanır.
Ada'yı doğumdan hemen sonra koluma bıraktıklarında aldım ilk kokusunu. Hala öyle güzel kokuyor kızım. 
Pazar günüydü 25.07.2010 Saat 13:00 gibi. Eve geldiğimizde önce kendi yatağına koyduk kızımı. Sonra ben sanki büyük birini gezdirirmiş gibi kucağıma aldım miniğimi ve usul usul anlattım kızıma nerede yaşadığımızı. Gözlerini bir açıp bir kapatarak geçen zamanın sonunda yatağımıza koydum bebeğimi ve onun için dua ettim. Bu evde hep kızımın gülme sesleri olsun, bebeğimle sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir hayat yaşayalım  diye.
En sevdiğim resimlerimizden birini işte tam bu sırada çekti Buğra....
Ada bebek uyuyor. İkimizin başı yan yana. Benim gözlerim kapalı. İşte o duayı ediyorum. Ada muhteşem kokuyor. Doya doya kızımın kokusunu içime çekiyorum. Bana verilen bu mucizeye hala inanmakta güçlük çekiyorum. Ara ara gözlerimi açıp kızıma bakıyorum. Rüya görmediğimden emin olmak istiyorum....
Bugün de Ada ile yan yana yatıp kokusunu içime çekerek uyumak en büyük mutluluklardan biri benim için. Aradan tam 21 ay geçti ama hala arada gözümü açıp rüya görmediğimden emin olmaya çalışıyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder