18 Mayıs 2012 Cuma

Her hikayenin bir başlangıcı var ?


Bizim hikayemiz 23 Temmuz 2010 yılında başlıyor. Kasım 2009 da hamile olduğuma bir türlü inanmayışım ve " Yok canım. O kadar çabuk olur mu ?" sorularımın cevabına daha fazla karşı koyamayıp önce bir eczaneden sonrada doktorumdan teyit edişim ve kızım için akıttığım ilk sevinç gözyaşlarım ile başlıyor hikayemiz.
Uzun süre bu sırrı kocam Buğra ile birbirimize sakladık. Ne ailemiz ne arkadaşlarımıza söylemedik. "Dur önce kalp atışları duyulsun" ve "12 hafta tehlikeli ama bu sürede bitsin" derken ailelerimize yaptığımız süpriz bir kart ile sevinçli haberi verişimiz. Ne garip geliyor şu an. Hem yazarken dün gibi hatırlıyorum hem de sanki uzun uzun zaman önce sanki başka birinin başına gelmiş gibi hissediyorum. Sevinç gözyaşları, mutluluk nidaları dün olmuş gibi.
İki ailenin ilk ve tek torunu olarak herkese sevinç ve mutluluk verdi bu haber.
Başkalarının hamile olduğumu anlamaları nerede ise 20. haftayı buldu. Ne karnım çıktı ne şişmanladım. Aynı günlük kıyafetleri giyiyor aynı görünüyordum ama içinde benim için hayatın anlamını taşıyordum. Üstelik cinsiyeti bize bir türlü göstermeyen gerçek bir sırrı. Güzel kızım çok nazlı ve terbiyeli davranıp bize kim olduğunu 20.Haftada gösterdi. O zamana kadar herkesin erkek olduğuna kesin gözüyle baktığı tüm hürafaların bizi bir oğlana hazırladığı bir anda gerçek bir süprizdi bana kızım olması. Belki herkesin söyledikleri beni hep bir erkek annesi olacağıma inandırmıştı. Oysa aslında içimden geçen ne cinsiyeti idi ne de nasıl göründüğü. Tek düşündüğüm sağlıklı bir bebek olması idi. Her gün ve her akşam içimde büyüttüm hayatımın anlamı ile konuşuyor ona neler neler anlatıyor onu nasıl hasretle bekliyordum. O zaman çok uzun gelen şu an baktığımda çok çabuk geçen haftalar sonra tam 39.Haftasında tüm umutlarıma ve hazırlığıma rağmen epitural sezaryan ile kızımı ADA'mı dünyaya getirdim. Ne doğum sırasında ne ADA'yı gördüğümde ağladım. İlk gözyaşımı odama çıkıp herşeyin yolunda olduğunda emin olduktan sonra akıttım. Ada 23 Temmuz 2010 Cuma sabahı saat tam 08:40 da 53 cm ve 3,00 kg olarak hayata merhaba dedi....
Ve işte hikayenin asıl bölümü böyle başladı.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder