27 Mayıs 2012 Pazar

Babalar ve Kızları





Babası için ADA dünyada ki en mükemmel kız. Buğra kızının herkesin çocuğundan  güzel ve akıllı olduğuna inanan objektif ( ? ) bir baba...
Tabi sadece o değil bende her ebebeyin gibi bu dünyaya getirilebilecek en muhteşem çocuğu zaten bizim getirdiğime inanıyorum. Bunda şaşıracak bir şey yok. Çünkü her anne baba için canından can kanından kan katarak dünyasına hoşgelen can herşeyi ile mükemmeldir. Tartışmaya ve eleştiriye açık değildir. ADA ve babası arasında ilk günden beri gerçekten çok özel bir bağ var. ADA ilk doğduğu günden itibaren Buğra her konuda yardımcıydı. Hem pratik hem de başarılı bir baba olduğunu çoktan kanıtladı. İtiraf etmek gerekir ilk günler altını değiştirmek ve ADA'yı tutmak konusunda herkesten daha başarılı oldu. Sanki ilk çocuğu değilde bu konuda çok tecrübelisi varmış gibi rahat ve kendinden emindi.
Baba olduğunu öğrendiğindeki mutluluğu da, tüm doktor randevularına ne olursa olsun gelmesi ve tüm hazırlıklar sürecinde gösterdiği özveri ile de zaten çok iyi bir baba olacağının ve buna hazır olduğunun sinyallerini vermişti. 
ADA'nın ilk banyosunu annem ile yaptırırken annemin tecrübeli ellerinden rahatça kızını alıp banyosunu yaptırışı dün gibi aklımda. Hem annem hemde ben şaşkınlık ve mutlulukla bebeğimizi tutuşunu suyla tanıştırmasını izledik.
İlk günden bugüne ADA ile konularda Buğra'ya gözüm kapalı güvendim ve inandım. Beni hiç haksız çıkarmadı. Her gece benimle birlikte sabahladı. Sabırla ve ilgi ile hem bana hem ADA'ya yardımcı oldu.
Bugün ADA 2 yaşına geldi ve tabi babası onun büyük aşkı. Saatlerce birlikte oyun oynadığı, kendini en çok güvende hissettiği ve muhtemelen en çok özlediği kişi babası. Birlikte oyun oynayışlarını, gülüşmelerini, babasının tatlı tatlı ve yumuşak sesi ile öğrettiği şeyleri dikkatle dinleyişini en güzel gülüşlerini ve öpücüklerini babasını saklayışını gören herkes benimle hem fikir.
Kendi babam ile aramızda kurulu olan o çok özel ve güzel bağın aynı şekilde kızımla babası arasında kurulduğunu görmek benim için büyük mutluluk.


Özetle diyeceğim benim çok özel bir kocam ADA'nında mükemmel bir babası var. İkimizde çok şanslıyız ve Buğra'yı çok seviyoruz......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder